Shafer. Пропозиція на вимогу

Австрійська компанія SHAFER з часу заснування спеціалізувалася на системах фільтрації для різних галузей. Логічним продовженням стала тема виробництва автомобільних салонних фільтрів. А не так давно компанія увійшла в більш фундаментальний бізнес автокомпонентів і тепер, крім широкого спектра автомобільних фільтрів всіх видів, також пропонує деталі підвіски, гальмівної системи і навіть двигуна. Стратегія компанії передбачає пошук ніш, в яких спостерігається дефіцит певних якісних запчастин в середній ціновій категорії

Чисте повітря в русі

Компанія SHAFER - це сімейний бізнес зі штаб-квартирою в австрійському Заттендорфе. З моменту заснування в 1947 році компанія займалася розробкою і вдосконаленням системи фільтрації для промисловості, вентиляції та кондиціонування офісних будівель, а також розробкою технологій стерильних кімнат і чистих приміщень. Основні виробничі потужності розташовуються в Брунн-ам-Гебірге, недалеко від Відня. Друге виробництво знаходиться в Секешфехервар, Угорщина.

З 80-х років, у зв'язку з бумом машинобудівної галузі та розвитком логістичних послуг, в компанії вирішили застосувати наявні компетенції до розробки і виробництва фільтруючих елементів для автомобілів. В першу чергу увага була зосереджена на продукції для післягарантійного обслуговування комерційних автомобілів. Цей ринок досить масштабний, зважаючи на великі пробіги вантажних автомобілів і машин локальної дистрибуції. І при цьому він більш професійний.

Протягом більш ніж 20 років компанією розроблено більше 300 моделей фільтруючих елементів для автомобілів і спецтехніки. Спочатку основними ринками збуту були Австрія, Німеччина, Угорщина та Польща.

Поступово просуваючись в частині розвитку асортименту від своїх початкових компетенцій, компанія SHAFER спочатку запропонувала ринку затребувані фільтри салону. Якісної і в той же час доступної альтернативи брендам від ОЕ-постачальників в той час в країнах Центральної Європи було небагато. Потім настала черга інших типів фільтрів. А пізніше, у міру збільшення клієнтури в бізнесі запчастин і автосервісу, компанія зайнялася і іншими компонентами, зокрема - деталями підвіски та гальмівної системи.

Від салону до мотору

Першим досвідом SHAFER в автомобільній тематиці стали, як уже було зазначено, фільтри салону. По суті їх технологія мало чим відрізняється від фільтрів для чистих приміщень. При аналізі ринку з'ясувалося, що в асортименті провідних брендів галузі спостерігався дефіцит певних позицій фільтрів для таких моделей, як Renault Trafic, Volkswagen T4. Зокрема, був підвищений попит не на прості пилові, а вугільні фільтри - водії машин, які багато часу проводять в щільному трафіку, дуже чекали їх появи.

Також в SHAFER освоїли виробництво салонних фільтрів із застосуванням спеціального наповнювача - так звані гіпоалергенні, або еко-фільтри. Вони відрізняються більш високим ступенем фільтрації - 2,5 PM, тобто вловлюють частинки розміром 2,5 мкм і менше. Перевіряється той факт, що дана ступінь чистоти дійсно досягнута в вихідному потоці повітря, спеціальним обладнанням, добре знайомому фахівцям SHAFER - пиломіри, які показують, скільки твердих частинок міститься в обсязі повітря. До речі, сьогодні існують і недорогі побутові пиломіри, за допомогою яких можна переконатися, чи відповідає продукція того чи іншого виробництва заявленим характеристикам.

Еко-фільтри - надзвичайно популярні серед алергіків і людей, у яких є проблеми з дихальними шляхами - чисте повітря в салоні автомобіля для них життєво важливе. Особливо, якщо це водій комерційного автомобіля, який і так втомлюється, проводячи в машині по багато годин, тому це не просто питання комфорту і самопочуття, а реально - питання безпеки на дорозі.

Взагалі, спочатку в SHAFER не збиралися розширювати асортимент в напрямку інших категорій фільтрів, крім салонних. У цій ніші компанія відчувала себе дуже впевнено - з завданням створення недорогого у виробництві і якісного вугільного фільтра з хорошим заповненням абсорбентом, високим рівнем і тривалим терміном уловлювання запахів SHAFER впоралася на відмінно. Вугільні фільтри високої якості, наприклад, на Volkswagen Transporter Т5 пропонувалися за ціною на 30% дешевше найближчого конкурента (з числа виробників, що викликають довіру), не кажучи вже про преміум-марки, де різниця становила три і більше разів. За гіпоалергенним фільтрам SHAFER мала взагалі унікальні позиції.

Оптимізації собівартості вдалося досягти за рахунок того, що в деяких країнах діють державні програми по підтримці певних типів продуктів. Зокрема, таких, при випуску яких не відбувається забруднення навколишнього середовища. А виробництво фільтрів, в конструкції яких немає металевих компонентів, як раз і відноситься до таких, які підтримуються фінансуванням і звільняються від податків. SHAFER добре обізнаний в цій області і співпрацює саме з такими виробниками. Зниженню собівартості сприяє і те, що у компанії великі обсяги контрактів з постачальниками фільтрувальних матеріалів для виробництва фільтрів побутового та промислового застосування.

Однак з часом виявилося, що компанія може увійти з аналогічним за привабливістю пропозиціями і в інші сегменти ринку фільтрів. Благо, багато типів фільтрів, особливо для комерційного транспорту, не мають металевих корпусів, що вводить їх в категорію екологічно безпечної у виробництві продукції. Звичайно, компанії довелося згодом розвивати і корпусні фільтри - такі вимоги ринку в частині асортиментної політики.

Не можна сказати, що компанія не зіткнулася з труднощами. Головна з них - найскладніше просувати товар, який знаходиться в середній ціновій групі. І це дійсно правда - найдешевший товар бере ціною. А дорогий - всесвітньо відомим ім'ям, що дає впевненість у якості навіть недосвідченому споживачеві. А у випадку з товаром середньої цінової категорії потрібно доводити, що він коштує своїх грошей і дозволяє заощадити без шкоди для якості. Тому в компанії орієнтуються, перш за все, на ті ніші ринку, де є більш виражений запит на економічні рішення.

Підвіска на вимогу

Поступово політика компанії - шукати прогалини в асортименті інших виробників, в поєднанні з тим, що її авторитет серед дистриб'юторів запчастин зміцнювався, дозволила вийти за рамки фільтрувального бізнесу. Зокрема, завдяки зворотного зв'язку від партнерів в компанії оцінили попит на надійні деталі підвіски в країнах з поганими дорогами, що підштовхнуло до розробки альтернативних конструкцій для деяких особливо вразливих компонентів. Декілька років тому, обговоривши перспективи з дистриб'юторами в Україні, Білорусі та РФ, в SHAFER приступили до наповнення асортименту для цих країн деталями підвіски, в першу чергу - стійками стабілізатора.

Дійсно, на багатьох моделях стійки стабілізатора виявилися недостатньо міцні для дорожніх умов в країнах колишнього СРСР, на ринки яких SHAFER вже вийшла на той час. Компанія випускає чотири види посилених стійок стабілізатора: для Volkswagen Caddy, Т5, Trafic і Skoda Fabia (застосовність і для Volkswagen Polo). Ці запчастини досить затребувані, наприклад, тільки через одного з українських дистриб'юторів реалізується по 250 стійок стабілізатора SM6774 щомісяця, і попит зберігається, а випадків реальних рекламацій (тобто через заводський брак) поки не було. І хоча ця деталь знаходиться в середній ціновій ніші, вона має ресурс на рівні кращих по надійності зразків на ринку, і навіть більше.

Природньо, працюючи в напрямку деталей підвіски, SHAFER доповнила асортимент і іншими компонентами: рульовими тягами, кульовими опорами тощо. Ці деталі виробляються на тих же заводах, що і стійки, з тим же рівнем якості, але в звичайному варіанті, а не в посиленому . Оскільки далеко не всі деталі можна посилити, наприклад, в кульовій опорі на Sprinter кулі збільшити неможливо. Максимум, що можна зробити - використовувати якісні матеріали і гарне змащення - і свої 60-80 тисяч опора ходить на комерційному транспорті, який працює найчастіше з перевантаженням, навіть по українських дорогах. Що є хорошим показником.

В цілому SHAFER продовжує і в цій групі в основному орієнтуватися на потреби клієнтів в запчастинах для комерційних автомобілів: FIAT Ducato, Volkswagen Transporter T5 і Volkswagen LT, Renault Trafic та Opel Vivaro, Mercedes-Benz Sprinter і Vito.

Крім фільтрів і підвіски в асортименті компанії є також гальмівні колодки, ступичні вузли та підшипники - теж для комерційної техніки.

Нова група товарів - шків коленвалу (демпфери обертальних коливань). У ній в асортименті вже налічується понад 35 позицій. Потреба в недорогій продукції цього типу для комерційної техніки очевидна - доступних та якісних аналогів продукції брендів ОЕ-виробників на ринку вкрай мало. З огляду на, що SHAFER вдалося налагодити поставки із заводу-виробника однієї з найбільш авторитетних у цьому сегменті марок, ціна майже вдвічі нижча - справжній подарунок для власників ненових "робочих конячок". В Україні вже реалізовано кілька партій цих шківів без випадків рекламацій.

Кошик
Оформити замовлення

modal dismiss
"Свой кабинет" в данный момент не работает